שירות, תפעול
FreshDesk
מחפשים פתרונות Omnichannel, בוטים ושירות עצמי לשירות לקוחות?
פתחו חשבון חינם ל-21 יום דרך הטופס וקבלו 10% הנחה במידה ותעברו לחשבון בתשלום שנתי
*כדי לממש את ההטבה נדרש לפנות ל-eg@oct.co.il
במידה ותפתחו חשבון דרך טפסים אחרים לא תהיו זכאים לקבלת ההנחה
*לא נדרש להשאיר פרטי כרטיס אשראי
Freshdesk היא תוכנת שירות לקוחות קלה לשימוש המאפשרת לצוותים לתת שירות לקוחות ממקום מרכזי אחד לכל הערוצים השונים: דואר אלקטרוני, טלפון, צ’אט, פורומים, ווטסאפ, פייסבוק מסנג’ר ומדיה חברתית. התוכנה מאפשרת לצוותים שונים בארגון יכולות של שיתוף מידע כדי לספק תמיכת לקוחות יוצאת דופן.
אנו שותפים מוסמכים של החברה המספקים ייעוץ, ההטמעה של מוצרים מוכנים לשימוש, קלים לשימוש שיש בהם ערך רב לכל סוג של עסק. על ידי הטמעת פתרון Helpdesk, העסק שלך יכול לנהל, ולארגן ביעילות את תקשורת הלקוחות ולהבטיח זמן תגובה מהיר לפניות לקוחות.
מעל 40000 לקוחות מרוצים ממשיכים לשפר את מרכז שירות הלקוחות שלהם בעזרת Freshdesk
ניהול פשוט של קריאות שירות
תעדוף סיווג והשמה של קריאות שירות כדי שאף קריאה לא תיפול בין הכיסאות.
פותרים בעיות ביחד
עבודת צוות משותפת לפתרון מהיר ויעיל של בעיות לקוחות.
Omni Channel תמיכה בערוצים שונים
איחוד וניהול כל התקשורת הקשורה לתמיכה ממספר ערוצים בפלטפורמה אחת : דואר אלקטרוני,טלפון, צ’אט, ווטסאפ, פייסבוק מסנג’ר ומדיה חברתית
ניהול כוח האדם שלך בשטח
ניהול פעולות השירות שלך בשטח מקצה לקצה ממש מתוך Freshdesk
עזרה ללקוחות לעזור לעצמם
יצירת חווית שירות עצמי ללקוחות עם בסיס ידע ופורומים.
מדידה וניטור שעוזרות לשפר את היעילות
זיהוי בעיות, תכנון על סמך מדדים ושיפור ביצועי שירות הלקוחות
התאמה אישית לעסק שלך
יכולות התאמה אישית לתהליכי העבודה שלך, פורטל הלקוחות, תפקידי הנציגים ועוד כדי להפוך את מרכז שירות הלקוחות לשלך באמת.
אבטחת נתונים משוכללת
Freshdesk מבטיחה אבטחה ארגונית עם תכונות וביקורות מקיפות על רשתות, מערכות ותאימות רגולטוריות כדי לספק הגנה על המוצר והפלטפורמה